۱۵ طرح جذاب لپ تاپ ها در پنج یا ده سال آینده
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
۱۵ طرح جذاب لپ تاپ ها در پنج یا ده سال آینده
نوشته شده در سه شنبه 1 آذر 1390
بازدید : 1363
نویسنده : فرزاد قاسم پور
یش‌بینی گرایش‌های فن‌آوری آینده همواره دشوار بوده اما این لپ‌تاپ‌های مفهومی که ازسوی سازندگان رایانه و علاقه‌مندان فن‌آوری ارائه شده، معدود نشانه‌هایی از آنچه ممکن است پیش روی باشد، فراهم می‌کند.

D-roll Laptop
در طراحی رادیکال هائو هوآ از لپ‌تاپ، مدل تاشوی معمولی جای خود را به مدل سبک و لوله شونده‌ای داده که در آن نمایشگر OLED قابل انعطاف و کی‌بورد کمانی شکل در لوله نگه‌داری قرار می‌گیرند و نوار حمل آن دارای چند پورت USB قابل دسترسی آسان است.

 

Rolltop Laptop
این لپ‌تاپ که توسط Orkin Design طراحی شده، نقاط مشترک بسیاری با D-roll دارد زیرا هر دو هنگامی که مورد استفاده نیستند، در یک تیوب که به راحتی حمل می‌شود، لوله می‌شوند. اما برخلاف D-roll لپ‌تاپ Rolltop برای استفاده برروی میز می‌تواند به‌صورت تخت نیز قرار بگیرد.

تیوب دربردارنده منبع برق، دوربین اینترنتی، پورت‌های USB، بلندگوها و یک سیم برق قابل گسترش است. نمایشگر OLED انعطاف‌پذیر، کی‌بورد صفحه‌ای و یک قلم برای نوشتن این امکانات را تکمیل می‌کنند.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: